U bent hier:
Klachten

Als het een keer niet zo gaat als je wilt

Een klacht indienen

Uiteraard stellen we bij M2LAB alles in het werk om je naar volle tevredenheid van dienst te zijn. Toch kan het voor komen dat dit een keer niet lukt. In dat geval kun je een klacht indienen.

Ben je een bestaande klant van M2LAB dan kun je dit eenvoudig doen via de knop “Klacht indienen” in het klantportaal.

Ben je (nog) geen klant, dan kun je een mail sturen naar info@m2lab.nl met als onderwerp “KLACHT”.
Licht in de mail je klacht duidelijk toe en vermeld je naam en telefoonnummer. Dan kunnen wij in contact treden om de klacht persoonlijk met jou te bespreken.

Behandeling van jouw klacht

Heb je een klacht ingediend dan kun je ervan op aan dat we hier uiterst serieus mee aan de slag gaan:

  • Je krijgt uiterlijk de volgende werkdag een schriftelijke ontvangstbevestiging van je klacht;
  • Iemand die niet betrokken was bij hetgeen waar de klacht over gaat, behandelt de klacht;
  • We streven ernaar om je binnen één werkweek een reactie te geven op je klacht.

Wil je onze formele klachtenprocedure inzien, dan stuur ons een mail op info@m2lab.nl en we sturen je deze toe.